დახმარება

მხარდაჭერის სერვისები

Techportal გთავაზობთ მხარდაჭერის სერვისებს, რათა უზრუნველყოთ თქვენი დანერგილი IT სისტემების საიმედო და ეფექტური ფუნქციონირება. ჩვენი გამოცდილების მქონე გუნდი მზადაა უზრუნველყოს თქვენი არსებული სისტემების სტაბილურობა, უსაფრთხოება და მაქსიმალური წარმადობა, რათა მინიმუმამდე შემცირდეს ტექნიკური ხარვეზები და ბიზნესის მუშაობა შეუფერხებლად გაგრძელდეს.

ჩვენი მხარდაჭერის სერვისები მოიცავს:

ტექნიკური დახმარებაპრობლემების სწრაფი იდენტიფიცირება და გადაჭრა დანერგილ IT გადაწყვეტილებებზე.

სისტემების ტექნიკური მომსახურებარეგულარული განახლებები, პროგრამული და უსაფრთხოების პატჩები, ოპტიმიზაციები.

უსაფრთხოების მონიტორინგიმავნე აქტივობების დროული აღმოჩენა, სისუსტეების შეფასება და პრევენციული ზომების მიღება.

აპარატურული და პროგრამული უზრუნველყოფის მხარდაჭერადანერგილი მოწყობილობებისა და ლიცენზირებული პროგრამების გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.

დისტანციური და ადგილზე მხარდაჭერამოქნილი მომსახურების ფორმატები თქვენი ბიზნესის საჭიროებების მიხედვით.

სერვისის დონის შეთანხმება (SLA) – გარანტირებული რეაგირების დრო და პრიორიტეტული მხარდაჭერის გეგმები.

Techportal-ის პროფესიონალური მხარდაჭერის სერვისებით, თქვენი ბიზნესი იმუშავებს უწყვეტად, ხოლო თქვენი IT ინფრასტრუქტურა იქნება დაცული, სტაბილური და მაქსიმალურად ეფექტური. ჩვენ ყოველთვის მზად ვართ დაგეხმაროთ, როცა დაგჭირდებით!